dump In Sahand Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




توضیحات تابع DUMP برای یک رشته مقادیری را برمی‌گرداند که شامل کد datatype، طول رشته می‌باشد. دستور تابع DUMP به صورت زیر نوشته می‌شود: Expression: رشته مورد نظر. return_format: کاراکتر ستی که می‌خواهیم به آن تبدیل کنیم. start_position: این گزینه…

برخی از افراد حرفه ای می توانند با توجه به مواردی که گفته، تا حدودی وجود پامپ و دامپ را پیش بینی کنند. اصولا پامپر ها به صورت گسترده شروع به خرید می کنند تا با تقاضای آن رمز ارز قیمت نیز افزایش پیدا کند. در نتیجه نمی توان به صورت کامل پامپ و دامپ را تشخیص داد.

به صورت کلی پامپ و دامپ ها قانونی نیستند.اما در ارزهای دیجیتال به دلیل نبود قانون به کرات این موضوع دیده می شود .البته باید بدانید که در ارزهای معتبر تر کمتر این اتفاق رخ می دهد .چراکه حجم بازار آن ها گسترده تر است. و وقتی حجم معاملات و سرمایه گذاران یک سهم یا ارز بالا باشد یک یا دو گروه خاص از سرمایه گذاران نمی توانند کنترل بازار را به دست بگیرند و در آن دستکاری کنند.با این حال بله پامپ و دامپ بسیار خطرناک است. .چراکه چه شما اگر تحت تاثیر تبلیغات چنین افرادی قرار بگیرید و در ارزهایی که حجم  معاملات چندانی ندارند سرمایه گذاری کنید ممکن است. افرادی که سرمایه گذاری بیشتری انجام داده اند کنترل آن ارز یا سهم را در دست بگیرند و مطابق میل خود پامپ و دامپ ایجاد کنند که در هر صورت به نفع شما نحواهد بود و امکان از دست دادن سرمایه شما وجود دارد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Sahand Industrial City