grader In lalezar market ( Sale, Sale and Buy, Rent )

grader-1
grader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در کار گریدر علاوه بر است.فاده از فرمان چرخ جلو یا عقب برای کار دستگاه در طول مسیر رانندگی مورد نیاز ، اغلب لازم است. که همزمان شیفت جانبی اسکرابر را کنترل کنید تا در دستیابی به مسیر حرکت اسکرابر کمک کنید. هنگام کار در جاده های خمیده یا بخش های منحنی نامنظم از سطح کار ، فرمان و اسکرابر می توانند همزمان حرکت کنند تا در امتداد مرز شلوغی به صورت انعطاف پذیر حرکت کنند. هنگامی که یک مانع در پهلو به وجود می آید ، از روش فرمان به طور کلی است.فاده نمی شود تا از آن جلوگیری شود ، اما از خراشنده یک طرف است.فاده می شود و بعد از مانع ضایعات نیز ضایعات افزایش می یابد. این نوع عملیات عمدتاً برای عملیاتی از قبیل حرکت زمین و پر کردن خاکریزی ، تسطیح زمین ، خاکریز دوباره خاک و سنگفرش مواد فله است.فاده می شود.

عمل خراش دادن مستقیم این است. که زاویه چرخش اسکرابر را درجه تنظیم کنید ، یعنی محور اسکرابر عمود بر جهت رانندگی باشد. در این زمان ، عرض برش بزرگترین است. ، اما تنها با یک عمق برش کوچک قابل اجرا است. ، که عمدتا برای عملیات سنگ فرش است.فاده می شود.

جهت دستیابی به چنین هدفی، حرکت وسیعی از تحقیق، مطالعه، بررسی و ارزیابی آخرین یافته ها در زمینه صنعت تولید ماشین آلات آردسازی شکل گرفت، در این رابطه مهندسین مجرب شرکت آردماشین از شرکت های تولیدی متعددی در اروپا بازدید به عمل آورده و پس از ارزیابی دانش و تکنولوژی پیشکسوتان برجسته این صنعت، شرکت Sangati ایتالیا جهت انتقال تکنولژی به این شرکت انتخاب گردید و قرارداد مربوطه در سال به امضاء طرفین رسید و موجبات رقابت کیفی تولیدات در سطح جهانی مهیا شد&#;



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In lalezar market