Sale Contactor In Baharestan

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



IEC یک است.اندارد جهانی است.. کنتاکتورهای IEC بزرگ نیستند. آنها کوچکتر از Contactor های NEMA و گرانتر هستند. محدوده اندازه های ارائه شده توسط تولیدکنندگان از است.انداردهای NEMA ده بیشتر است.. به این ترتیب ، آنها بیشتر مختص یک برنامه خاص هستند و زمانی مشخص می شوند که شرایط عملکرد به خوبی درک شده باشد. در حالی که NEMA ممکن است. در شرایط کار انتخاب شود ، مانند بار به خوبی تعریف نشده است..

NEMA بزرگترین انجمن تجاری تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی در ایالات متحده است.. NEMA تولیدکنندگان را تشویق به است.انداردسازی اندازه فریم می کند تا به کاربران اجازه دهد قطعات الکتریکی را از تولیدکنندگان مختلف با اطمینان و بدون هیچ زحمتی و ارجاع متقابل مشخص کرده ، خریداری و نصب کنند. کنتاکتورهای NEMA همچنین با عوامل ایمنی فراتر از رتبه بندی طراحی (بزرگ) ، تا درصد طراحی شده اند. NEMA در درجه اول است.اندارد آمریکای شمالی است..

ورودی سیم‌پیچ کنتاکتور می‌تواند AC یا DC باشد یا در برخی موارد از سیم‌پیچ یونیورسال (هم AC و هم DC) به عنوان سیم‌پیچ الکترومغناطیسی است.فاده می‌شود. برق کمی در کنتاکت‌ها تلف می‌شود و از یک مدار اکونایزر برای کاهش این اتلاف است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other