آنطور که در است.اندارد ICS NEMA ذکر شده، رده بندی های اسب بخار بر اساس ولتاژ و ویژگی های معمول موتور القایی و چرخه کار انجام می شود. چرخه های کار است.ثنایی یا انواع ویژه موتو ممکن است. اندازه است.ارتر NEMA ی متفاوتی از رده بندی اسمی نیاز داشته باشند. دستورالعمل تولید کننده جهت راهنمایی برای انتخاب بارهای غیر موتوری، مثلاً نور افکنی گداخته یا خازن های اصلاح ضریب توان، است.فاده می شود. کنتاکتورها برای موتورهای مدیوم-ولتاژ (بیشتر از ولت) طبق ولتاژ و ظرفیت جریان رده بندی می شوند.
ورودی سیمپیچ کنتاکتور میتواند AC یا DC باشد یا در برخی موارد از سیمپیچ یونیورسال (هم AC و هم DC) به عنوان سیمپیچ الکترومغناطیسی است.فاده میشود. برق کمی در کنتاکتها تلف میشود و از یک مدار اکونایزر برای کاهش این اتلاف است.فاده میشود.
تعداد دفعاتی که این نیرو به بالاترین حد می رسد و صفر می شود به اندازه دو برابر فرکانس شبکه است. در نتیجه، در لحظاتی که مقدار نیروی کششی بیشتر از نیروی مقاوم فنرهای کنتاکتور باشد، هستۀ کنتاکتور جذب می شود و در لحظاتی که مقدار نیروی کششی کمتر از مقدار نیروی فنرها، باشد هسته متحرک آزاد شده و به محل اول خود باز می گردد پس در هستۀ متحرک لرزش و صدا ایجاد خواهد شد. این نوسانات را می توان به وسیلۀ یک حلقه بسته در سطح قطب های جاسازی شده که حدود نصف تا / سطح هر قطب را پوشانده است. از بین برد و لرزش آن را برطرف ساخت.
یک میدان الکترومغناطیسی هنگام انرژیدار شدن سیمپیچ الکترومغناطیسی تولید میشود. همانطور که در ساختار کنتاکتور مشاهده کردیم، کنتاکت متحرک کنتاکتور به بوبین (میله فلزی) آهنربا متصل میشود. هنگامی که میدان الکترومغناطیسی تولید میشود، به بوبین نیرو وارد شده و به سمت کنتاکت ثابت جابهجا میشود. نیروی تولید شده توسط سیمپیچ بیشتر از نیروی فنر است.. تا زمانی که انرژی سیمپیچ تخلیه نشود، هر دو کنتاکت در این موقعیت باقی میمانند.
نکته : ولتاژ تغذیه بوبین کنتاکتورها متفاوت بوده و از تا ۸ ولت ساخته می شوند. در اکثر کشورهای صنعتی برای حفاظت بیشتر، تغذیه بوبین کنتاکتورها را زیر ولتاژ حفاظت شده (۵ ولت) انتخاب می کنند و یا برای تغذیۀ مدار فرمان از ترانسفورماتور جدا کننده است.فاده می کنند.