implementation consultation Contactor In Damavand

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنتاکتورهای خلاء تنها برای سیستم های AC قابل است.فاده هستند. قوس AC تولید شده هنگام باز شدن کنتاکت ها در نقاط صفر شونده شکل موج جریان، خود را خاموش می کند، و خلاء جلوی وقوع مجدد قوس را در کنتاکت های باز می گیرد. بنابراین کنتاکتورهای خلاء در مختل کردن انرژی قوس الکتریکی بسیار کارآمد هستند و هنگامی که به کلید زنی (سوییچینگ) سریع نیاز باشد است.فاده می شوند، زیرا زمان شکست بیشینه توسط تناوب شکل موج AC تعیین می شود. در حالتی که توان HZ باشد (استاندار ایالات متحده)، برق در / یا .۸ ثانیه قطع می شود.

تعداد دفعاتی که این نیرو به بالاترین حد می رسد و صفر می شود به اندازه دو برابر فرکانس شبکه است. در نتیجه، در لحظاتی که مقدار نیروی کششی بیشتر از نیروی مقاوم فنرهای کنتاکتور باشد، هستۀ کنتاکتور جذب می شود و در لحظاتی که مقدار نیروی کششی کمتر از مقدار نیروی فنرها، باشد هسته متحرک آزاد شده و به محل اول خود باز می گردد پس در هستۀ متحرک لرزش و صدا ایجاد خواهد شد. این نوسانات را می توان به وسیلۀ یک حلقه بسته در سطح قطب های جاسازی شده که حدود نصف تا / سطح هر قطب را پوشانده است. از بین برد و لرزش آن را برطرف ساخت.

سیم‌پیچ روی هسته الکترومغناطیسی پیچیده شده و به عنوان یک الکترومگنت یا آهنربای الکتریکی رفتار می‌کند. سیم‌پیچ عموماً دارای دو بخش است.: یکی بخش ثابت و دیگر بخش متحرک. یک فنر بین هر دو قسمت وصل شده است.. از این رو، ساختار آن به گونه‌ای است. که قابلیت بازگشت فنر وجود دارد. میله‌ای به قسمت متحرک وصل می‌شود. این میله به عنوان آرمیچر یا بوبین نیز شناخته می‌شود. هنگامی که نیروی بوبین بیشتر از نیروی فنر باشد، هر دو کنتاکت به هم متصل می‌شوند و هنگامی که نیروی فنر بیشتر از نیروی بوبین است.، کنتاکت‌ها یکدیگر جدا می‌شوند.



( implementation consultation ) `s other