Sale Contactor In Dehak Industrial City

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به عبارت دیگر با القای ولتاژ در حلقه اتصال کوتاه شده، جریانی از آن خواهد گذشت و این جریان شاری را تولید می کند که با شار اصلی درجه اختلاف فاز دارد و باعث می شود که شار در هسته هیچگاه صفر نشده، در هسته دائما شار وجود داشته باشد و نیروی دائمی در بخش ثابت و متحرک هسته را به هم متصل نگه دارد. ولتاژ تغذیه بوبین متفاوت است. و از تا ۸ ولت ساخته شده است.. در اکثر کشور های صنعتی برای حفاظت بیشتر، تغذیه بوبین کنتاکتور را زیر ولتاژ حفاظت شده ۵ ولت انتخاب می کنند و یا برای تغذیه مدار فرمان، از ترانسفورماتور مجزا کننده است.فاده می کنند.

کنتاکتور (Contactor) یک وسیله کنترلی الکترومکانیکی است. که برای ایجاد یا قطع ارتباط بین بار و منبع تغذیه است.فاده می‌شود. است.فاده از کنتاکتور شبیه به رله است.. اما دستگاه مورد است.فاده برای کاربردهایی با جریان بالاتر به عنوان کنتاکتور و دستگاه مورد است.فاده در موارد جریان پایین‌تر به عنوان رله شناخته می‌شود.

این قسمت از کنتاکتور حائز اهمیت است.. از جهت این که هم قسمت متحرک و تحمل تنش های مکانیکی ناشی از ضربه های قطع و وصل را باید تحمل کند و هم اینکه باید حفاظت لازم از ورود گرد و غبار را داشته باشد. جنس بدنه کنتاکتور از نایلون و باکالیت (که است.قامت بیشتری دارد) و پلیمر ترموست (که مقاومت بیشتری در برابر حرارت دارد) تشکیل شده است..



( Sale ) `s other