Sale Contactor In Malard

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعداد دفعاتی که این نیرو به بالاترین حد می رسد و صفر می شود به اندازه دو برابر فرکانس شبکه است. در نتیجه، در لحظاتی که مقدار نیروی کششی بیشتر از نیروی مقاوم فنرهای کنتاکتور باشد، هستۀ کنتاکتور جذب می شود و در لحظاتی که مقدار نیروی کششی کمتر از مقدار نیروی فنرها، باشد هسته متحرک آزاد شده و به محل اول خود باز می گردد پس در هستۀ متحرک لرزش و صدا ایجاد خواهد شد. این نوسانات را می توان به وسیلۀ یک حلقه بسته در سطح قطب های جاسازی شده که حدود نصف تا / سطح هر قطب را پوشانده است. از بین برد و لرزش آن را برطرف ساخت.

مقدار بسیار کمی از جریان از طریق منبع تغذیه یا مدار کنترل خارجی در پیچه جریان می‌یابد تا هسته الکترومغناطیس را تحریک کند. برای کاربردهای AC، هسته الکترومغناطیسی از آهن نرم چند لایه تشکیل شده است. تا جریان گردابی را کاهش دهد. در کاربردهای DC، جریان گردابی وجود ندارد و هسته از فولاد سخت تشکیل شده است..

به صرفه نیست که این همه هزینه و تجهیزات و اتصال جریان برق فقط منجر به قطع و وصل سه فاز قدرت در کنتاکتور شود. می توان بازدهی بیشتری از این قطع و وصل کلید داشته باشیم. جدای از اینکه خیلی اوقات ما نیاز داریم که همزمان با وصل و قطع شدن کنتاکتور که موتوری یا سیستم روشنایی یا گرمایشی را روشن یا خاموش می کند، مدارات دیگری را نیز فعال و غیر فعال کنیم. برای همین، کنتاکت هایی در کنار



( Sale ) `s other