implementation consultation Contactor In Malard

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



طول عمر پلاتین یکی از بزرگترین دغدغه های اسفاده کنندگان است.. طبیعی است. که کنتاکت ها هر چه بیشتر باز و بسته می شوند ، عمر کنتاکتور کاهش می یابد. باز و بسته شدن کنتاکت یک قوس الکتریکی ایجاد می کند که گرمای اضافی نیز تولید می کند. ادامه تولید این قوس ها می تواند به سطح کنتاکت آسیب برساند.

کنتاکتورهای خلاء تنها برای سیستم های AC قابل است.فاده هستند. قوس AC تولید شده هنگام باز شدن کنتاکت ها در نقاط صفر شونده شکل موج جریان، خود را خاموش می کند، و خلاء جلوی وقوع مجدد قوس را در کنتاکت های باز می گیرد. بنابراین کنتاکتورهای خلاء در مختل کردن انرژی قوس الکتریکی بسیار کارآمد هستند و هنگامی که به کلید زنی (سوییچینگ) سریع نیاز باشد است.فاده می شوند، زیرا زمان شکست بیشینه توسط تناوب شکل موج AC تعیین می شود. در حالتی که توان HZ باشد (استاندار ایالات متحده)، برق در / یا .۸ ثانیه قطع می شود.

مقدار بسیار کمی از جریان از طریق منبع تغذیه یا مدار کنترل خارجی در پیچه جریان می‌یابد تا هسته الکترومغناطیس را تحریک کند. برای کاربردهای AC، هسته الکترومغناطیسی از آهن نرم چند لایه تشکیل شده است. تا جریان گردابی را کاهش دهد. در کاربردهای DC، جریان گردابی وجود ندارد و هسته از فولاد سخت تشکیل شده است..



( implementation consultation ) `s other