Sale Contactor In Parand

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



NEMA بزرگترین انجمن تجاری تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی در ایالات متحده است.. NEMA تولیدکنندگان را تشویق به است.انداردسازی اندازه فریم می کند تا به کاربران اجازه دهد قطعات الکتریکی را از تولیدکنندگان مختلف با اطمینان و بدون هیچ زحمتی و ارجاع متقابل مشخص کرده ، خریداری و نصب کنند. کنتاکتورهای NEMA همچنین با عوامل ایمنی فراتر از رتبه بندی طراحی (بزرگ) ، تا درصد طراحی شده اند. NEMA در درجه اول است.اندارد آمریکای شمالی است..

کنتاکتور مغناطیسی نیازی به دخالت انسان ندارد و کار کرد آن به صورت الکترومکانیکی است. و در نتیجه می تواند از راه دور کنترل شود. بنابراین ، این دستگاه ها خطرات ناشی از عملکرد دستی و قرار دادن پرسنل عملیاتی در محیط های خطرناک را حذف می کند. برای باز یا بسته شدن مدار ، کنتاکتور مغناطیسی فقط به مقدار کمی جریان کنترل نیاز است.. و این نوع

یک میدان الکترومغناطیسی هنگام انرژی‌دار شدن سیم‌پیچ الکترومغناطیسی تولید می‌شود. همان‌طور که در ساختار کنتاکتور مشاهده کردیم، کنتاکت متحرک کنتاکتور به بوبین (میله فلزی) آهنربا متصل می‌شود. هنگامی که میدان الکترومغناطیسی تولید می‌شود، به بوبین نیرو وارد شده و به سمت کنتاکت ثابت جابه‌جا می‌شود. نیروی تولید شده توسط سیم‌پیچ بیشتر از نیروی فنر است.. تا زمانی که انرژی سیم‌پیچ تخلیه نشود، هر دو کنتاکت در این موقعیت باقی می‌مانند.



( Sale ) `s other