implementation consultation Contactor In Pishva

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنتاکتور رکابی یک کنتاکتور بادوام و از نوع باز است. که برای سوئیچینگ در کاربرد های AC و DC ، در توان های بسیار بالا است.فاده می شود. کنتاکتورهای رکابی برای کلید زنی و کنترل قوس های الکتریکی زیاد طراحی شده اند. عمر و دوام مکانیکی آنها حدود میلیون چرخه عملیاتی است.. این کنتاکتورهای عمدتا در صنعت آهن و فولاد برای کشش (نوار نورد)، الکترولیز، کوره‌های القایی و تجهیزات بالا برنده برای کاربردهای تا آمپر است.فاده می‌شوند.

ماده مورد است.فاده برای ساخت کنتاکت‌هااز مقاومت قوس پایدار و مقاومت در برابر جوش بالایی برخوردار است.. این مواد باید در برابر فشار مکانیکی، ساییدگی و قوس مقاومت کنند. مقاومت این ماده تا حد ممکن کم است.، زیرا جریان کامل بار از کنتاکت‌ها عبور می‌کند. برای کاربردها جریان پایین، این کنتاکت‌ها از اکسید کادمیوم نقره و نیکل نقره ساخته شده و برای کاربردهای جریان بالا و جریان DC، از اکسید قلع نقره ساخته شده‌اند.

Contactor های IEC نیز &#;Finger Safe&#; هستند. در حالی که NEMA نیاز به پوشش ایمنی در پایانه های کنتاکتور دارد. تفاوت اصلی دیگر این است. که کنتاکتورهای IEC در برابر اضافه بار سریعتر واکنش نشان می دهند ، کنتاکتورهای NEMA در مقاومت در برابر اتصال کوتاه بهتر عمل می کنند.



( implementation consultation ) `s other