Sale Contactor In Qarchak

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنتاکتور مغناطیسی نیازی به دخالت انسان ندارد و کار کرد آن به صورت الکترومکانیکی است. و در نتیجه می تواند از راه دور کنترل شود. بنابراین ، این دستگاه ها خطرات ناشی از عملکرد دستی و قرار دادن پرسنل عملیاتی در محیط های خطرناک را حذف می کند. برای باز یا بسته شدن مدار ، کنتاکتور مغناطیسی فقط به مقدار کمی جریان کنترل نیاز است.. و این نوع

IEC یک است.اندارد جهانی است.. کنتاکتورهای IEC بزرگ نیستند. آنها کوچکتر از Contactor های NEMA و گرانتر هستند. محدوده اندازه های ارائه شده توسط تولیدکنندگان از است.انداردهای NEMA ده بیشتر است.. به این ترتیب ، آنها بیشتر مختص یک برنامه خاص هستند و زمانی مشخص می شوند که شرایط عملکرد به خوبی درک شده باشد. در حالی که NEMA ممکن است. در شرایط کار انتخاب شود ، مانند بار به خوبی تعریف نشده است..

جریان بار کامل از کنتاکت‌ها عبور می‌کند و از این رو برای موتور بزرگ، جریان بار کامل بسیار زیاد است.. در این شرایط، مشکل ایجاد قوس بین کنتاکت‌ها وجود دارد و خاموش کردن آن دشوار است.. مشکل دوم اتلاف توان است.. از آنجا که جریان بسیار زیاد است.، مقدار زیادی از انرژی توسط کنتاکت‌ها تلف می‌شود. مشکل سوم نیز ایمنی است.. بنابراین، این نوع کنتاکتور به بهبود نیاز دارد. طول عمر این کنتاکتورها بسیار کم است.، زیرا احتمال خوردگی کنتاکت‌ها به دلیل رطوبت وجود دارد. به دلیل مشکلات و خطرات کاری، از این کنتاکتور به ندرت است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other