implementation consultation Contactor In Qarchak

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به صرفه نیست که این همه هزینه و تجهیزات و اتصال جریان برق فقط منجر به قطع و وصل سه فاز قدرت در کنتاکتور شود. می توان بازدهی بیشتری از این قطع و وصل کلید داشته باشیم. جدای از اینکه خیلی اوقات ما نیاز داریم که همزمان با وصل و قطع شدن کنتاکتور که موتوری یا سیستم روشنایی یا گرمایشی را روشن یا خاموش می کند، مدارات دیگری را نیز فعال و غیر فعال کنیم. برای همین، کنتاکت هایی در کنار

تیغه های کنتاکتور باید تحمل جریان راه اندازی، جریان دائمی و جریان های اتصال کوتاه لحظه ای پیش آمده را داشته باشند. قدرت تیغه های کنتاکتور در تحمل قوس الکتریکی ناشی از قطع کنتاکت ها را قدرت قطع کنتاکتور می نامند. مشخصات مجاز برای بار در بسیاری از موارد بر روی بدنه کنتاکتور یا در کاتالوگ آن نوشته می شوند.

IEC یک است.اندارد جهانی است.. کنتاکتورهای IEC بزرگ نیستند. آنها کوچکتر از Contactor های NEMA و گرانتر هستند. محدوده اندازه های ارائه شده توسط تولیدکنندگان از است.انداردهای NEMA ده بیشتر است.. به این ترتیب ، آنها بیشتر مختص یک برنامه خاص هستند و زمانی مشخص می شوند که شرایط عملکرد به خوبی درک شده باشد. در حالی که NEMA ممکن است. در شرایط کار انتخاب شود ، مانند بار به خوبی تعریف نشده است..



( implementation consultation ) `s other