Sale Contactor In Rodhen

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی از مهم ترین بخش های کنتاکتور تیغه های آن است. که به دو صورت متحرک و ثابت است.. امتداد تیغه های ثابت در بالا و پایین کنتاکتور به صورت ترمینال های قدرت بیرون آمده اند. تیغه های متحرک متصل به هسته آهنی است. که با برق دار شدن بوبین حرکت کرده و تیغه های بالا را به تیغه های پایین وصل می کنند. این تیغه های اصلی به همراه ترمینال های قدرت مسیر جریان اصلی در کنتاکتور را فراهم می کنند.

به عبارت دیگر با القای ولتاژ در حلقه اتصال کوتاه شده، جریانی از آن خواهد گذشت و این جریان شاری را تولید می کند که با شار اصلی درجه اختلاف فاز دارد و باعث می شود که شار در هسته هیچگاه صفر نشده، در هسته دائما شار وجود داشته باشد و نیروی دائمی در بخش ثابت و متحرک هسته را به هم متصل نگه دارد. ولتاژ تغذیه بوبین متفاوت است. و از تا ۸ ولت ساخته شده است.. در اکثر کشور های صنعتی برای حفاظت بیشتر، تغذیه بوبین کنتاکتور را زیر ولتاژ حفاظت شده ۵ ولت انتخاب می کنند و یا برای تغذیه مدار فرمان، از ترانسفورماتور مجزا کننده است.فاده می کنند.

محرک اصلی حرکت در کنتاکتور همین بوبین است.. با برق دار شدن آن به خاطر خاصیت مغناطیسی حرکت مکانیکی ایجاد می شود و تیغه ها حرکت می کنند. همان طور که گفتیم بوبین دو نوع اصلی AC و DC دارد که هر کدام از این ها انواع مختلفی دارند. مثلا پر کاربردترین های این بوبین ها ولت یا ولت DC و برای AC هم ولت و ولت.



( Sale ) `s other