Sale Contactor In Sahand Industrial City

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنتاکتورهای خلاء تنها برای سیستم های AC قابل است.فاده هستند. قوس AC تولید شده هنگام باز شدن کنتاکت ها در نقاط صفر شونده شکل موج جریان، خود را خاموش می کند، و خلاء جلوی وقوع مجدد قوس را در کنتاکت های باز می گیرد. بنابراین کنتاکتورهای خلاء در مختل کردن انرژی قوس الکتریکی بسیار کارآمد هستند و هنگامی که به کلید زنی (سوییچینگ) سریع نیاز باشد است.فاده می شوند، زیرا زمان شکست بیشینه توسط تناوب شکل موج AC تعیین می شود. در حالتی که توان HZ باشد (استاندار ایالات متحده)، برق در / یا .۸ ثانیه قطع می شود.

محرک اصلی حرکت در کنتاکتور همین بوبین است.. با برق دار شدن آن به خاطر خاصیت مغناطیسی حرکت مکانیکی ایجاد می شود و تیغه ها حرکت می کنند. همان طور که گفتیم بوبین دو نوع اصلی AC و DC دارد که هر کدام از این ها انواع مختلفی دارند. مثلا پر کاربردترین های این بوبین ها ولت یا ولت DC و برای AC هم ولت و ولت.

ساده ترین بار، بار مقاومتی یا سلفی (موتوری) سبک است.. هر چه بار موتوری تر (سلفی تر) شود قطع و وصل آن سخت تر می شود؛ یعنی کلید زنی کنتاکتور تبعات بیشتری دارد و باید سازنده تمهیدات لازم را به کار بگیرد که کنتاکتور کیفیت بالاتر و در نتیجه عمر بیشتری برای کاربر داشته باشد. این تقسیم بندی (برای جریان AC) به شرح زیر است.:



( Sale ) `s other