Sale Contactor In South of Tehran

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



جریان بار کامل از کنتاکت‌ها عبور می‌کند و از این رو برای موتور بزرگ، جریان بار کامل بسیار زیاد است.. در این شرایط، مشکل ایجاد قوس بین کنتاکت‌ها وجود دارد و خاموش کردن آن دشوار است.. مشکل دوم اتلاف توان است.. از آنجا که جریان بسیار زیاد است.، مقدار زیادی از انرژی توسط کنتاکت‌ها تلف می‌شود. مشکل سوم نیز ایمنی است.. بنابراین، این نوع کنتاکتور به بهبود نیاز دارد. طول عمر این کنتاکتورها بسیار کم است.، زیرا احتمال خوردگی کنتاکت‌ها به دلیل رطوبت وجود دارد. به دلیل مشکلات و خطرات کاری، از این کنتاکتور به ندرت است.فاده می‌شود.

همان طور که در شکل می بینید کنتاکتور به عنوان یکی از اجزای اصلی مدار قدرت در مسیر انتقال جریان الکتریکی به مصرف کننده (مثلا موتور) قرار می‌گیرد. حفاظت بالادستی (مثلا فیوز مینیاتوری یا کلید اتومات) و حفاظت پایین دستی (بیمتال) قبل و بعد کنتاکتور ممکن است. است.فاده شود.

کنتاکتور (Contactor) یک وسیله کنترلی الکترومکانیکی است. که برای ایجاد یا قطع ارتباط بین بار و منبع تغذیه است.فاده می‌شود. است.فاده از کنتاکتور شبیه به رله است.. اما دستگاه مورد است.فاده برای کاربردهایی با جریان بالاتر به عنوان کنتاکتور و دستگاه مورد است.فاده در موارد جریان پایین‌تر به عنوان رله شناخته می‌شود.



( Sale ) `s other