Sale Contactor In West of Tehran

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بیشتر کنتاکت های کنترل موتور در ولتاژهای پایین ( ولت و کمتر) کنتاکتورهای شکست هوا (air break) هستند؛ هوا با فشار جو کنتاکت ها را محاصره می کند و هنگام ایجاد اختلال در مدار قوس را خاموش می کند. کنترلگرهای موتور AC مدیوم-ولتاژِ مدرن، از کنتاکتورهای خلاء است.فاده می کنند. کنتاکتورهای AC ولتاژ بالا (بیشتر از ولت) ممکن است. از خلاء یا یک گاز بی اثر در اطراف کنتاکت ها است.فاده کنند. کنتاکتورهای DC ولتاژ بالا (بیشتر از ولت) برای شکستن (break) انرژی قوس همچنان به هوای درون مجراهای قوسی (arc chute) ای که بطور ویژه برای این کار طراحی شده اند وابسته هستند. لوکوموتیوهای الکتریکی ولتاژ بالا را می توان با مدارشکن های نصب شده روی سقف که توسط هوای فشرده فعال می شوند، از تغذیه ایزوله کرد. همین تغذیهِ هوایی را می توان برای “دمیدن” در هر قوسی که شکل بگیرد (و خاموش کردن آن)، است.فاده نمود.

NEMA (National Electrical Manufacturers Association) (انجمن ملی تولیدکنندگان برق) بزرگترین انجمن تجاری تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در ایالات متحده است.. NEMA تولیدکنندگان را به است.انداردسازی اندازه فریم تشویق می کند تا به کاربران اجازه دهد قطعات الکتریکی را از تولیدکنندگان مختلف با اطمینان و بدون هیچ زحمتی و ارجاعات متعدد مشخص کرده ، خریداری و نصب کنند. کنتاکتورهای NEMA همچنین دارای فاکتورهای ایمنی تا درصد بالاتر از رتبه بندی طراحی هستند . NEMA در درجه اول است.اندارد آمریکای شمالی است. . اندازه های

نکته : ولتاژ تغذیه بوبین کنتاکتورها متفاوت بوده و از تا ۸ ولت ساخته می شوند. در اکثر کشورهای صنعتی برای حفاظت بیشتر، تغذیه بوبین کنتاکتورها را زیر ولتاژ حفاظت شده (۵ ولت) انتخاب می کنند و یا برای تغذیۀ مدار فرمان از ترانسفورماتور جدا کننده است.فاده می کنند.



( Sale ) `s other