implementation consultation Contactor In West of Tehran

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعداد دفعاتی که این نیرو به بالاترین حد می رسد و صفر می شود به اندازه دو برابر فرکانس شبکه است. در نتیجه، در لحظاتی که مقدار نیروی کششی بیشتر از نیروی مقاوم فنرهای کنتاکتور باشد، هستۀ کنتاکتور جذب می شود و در لحظاتی که مقدار نیروی کششی کمتر از مقدار نیروی فنرها، باشد هسته متحرک آزاد شده و به محل اول خود باز می گردد پس در هستۀ متحرک لرزش و صدا ایجاد خواهد شد. این نوسانات را می توان به وسیلۀ یک حلقه بسته در سطح قطب های جاسازی شده که حدود نصف تا / سطح هر قطب را پوشانده است. از بین برد و لرزش آن را برطرف ساخت.

سوئیچ تیغه چاقو در اواخر دهه مورد است.فاده قرار گرفت. این احتمالا اولین کنتاکتوری بود که برای کنترل (استارت یا توقف) موتورهای الکتریکی است.فاده می شد. سوئیچ از یک نوار فلزی تشکیل شده بود که روی یک کنتاکت قرار می گرفت. این کلید دارای اهرمی برای پایین کشیدن یا فشار دادن سوئیچ به بالا بود. در آن زمان ، یک فرد مجبور بود دستگاه را با ایستادن در کنار آن ، در حالت بسته قرار دهد. مشکلاتی که این نمونه داشت عدم سرعت در سوییچینگ و همچنین عدم کنترل آرک های در نتیجه باز و بسته شدن و فرسودگی بالای کنتاکت ها بود.

تعداد دفعات قطع و وصل کنتاکتور (هر قطع و وصل یک بار) عمر مکانیکی نامیده می شود. طول عمر مکانیکی با حروف از A تا F که اصطلاحاً کلاس کلید نامیده می شود مشخص می شود حرف A تعداد بار قطع و وصل، حرف B تعداد بار، C تعداد ۵ بار،D تعداد بار، E تعداد بار وF تعداد ۸ بار قطع و وصل را نشان می دهد.



( implementation consultation ) `s other