Sale Contactor In lalezar market

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنتاکتور بر اساس کاربرد و بار متصل به تعداد کنتاکت‌های مختلفی دارد. به طور کلی، این کنتاکت‌ها در دو حالت «معمولاً باز» (Normally Open) یا NO و «معمولاً بسته» (Normally Closed) یا NC قرار می‌گیرند. متداول‌ترین کاربرد کنتاکتور در است.ارتر است. که برای روشن و خاموش کردن تجهیزاتی مانند موتور، ترانسفورماتور و غیره به کار می‌رود.

کنتاکتور، مشابه رله، یک سوئیچ کنترل شده الکتریکی است. که برای قطع و وصل مدار قدرت است.فاده می‌شود، با این تفاوت که محدوده اندازه جریان در کنتاکتور بالاتر است.. کنتاکتور توسط یک مدار (فرمان) کنترل می‌شود که سطح انرژی بسیار کمتری نسبت به مدار سوئیچینگ (قدرت) دارد.

سوئیچ تیغه چاقو در اواخر دهه مورد است.فاده قرار گرفت. این احتمالا اولین کنتاکتوری بود که برای کنترل (استارت یا توقف) موتورهای الکتریکی است.فاده می شد. سوئیچ از یک نوار فلزی تشکیل شده بود که روی یک کنتاکت قرار می گرفت. این کلید دارای اهرمی برای پایین کشیدن یا فشار دادن سوئیچ به بالا بود. در آن زمان ، یک فرد مجبور بود دستگاه را با ایستادن در کنار آن ، در حالت بسته قرار دهد. مشکلاتی که این نمونه داشت عدم سرعت در سوییچینگ و همچنین عدم کنترل آرک های در نتیجه باز و بسته شدن و فرسودگی بالای کنتاکت ها بود.



( Sale ) `s other