implementation consultation Contactor In lalezar market

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



علاوه بر این ، قوس الکتریکی باعث ایجاد شکاف و سوختگی می شود ، که در نهایت پلاتین ها را سیاه می کند یا به اصطلاح خال میزند. با این حال ، رسوب سیاه یا اکسید بر روی کنتاکت ها باعث می شود که آن ها نتوانند الکتریسیته را به طور کارآمد هدایت کنند. به این دلیل هنگامی که کنتاکت ها دچار فرسودگی و خوردگی می شوند ، لازم است. آنها را تعویض نمایید.

سیم‌پیچ روی هسته الکترومغناطیسی پیچیده شده و به عنوان یک الکترومگنت یا آهنربای الکتریکی رفتار می‌کند. سیم‌پیچ عموماً دارای دو بخش است.: یکی بخش ثابت و دیگر بخش متحرک. یک فنر بین هر دو قسمت وصل شده است.. از این رو، ساختار آن به گونه‌ای است. که قابلیت بازگشت فنر وجود دارد. میله‌ای به قسمت متحرک وصل می‌شود. این میله به عنوان آرمیچر یا بوبین نیز شناخته می‌شود. هنگامی که نیروی بوبین بیشتر از نیروی فنر باشد، هر دو کنتاکت به هم متصل می‌شوند و هنگامی که نیروی فنر بیشتر از نیروی بوبین است.، کنتاکت‌ها یکدیگر جدا می‌شوند.

مقدار بسیار کمی از جریان از طریق منبع تغذیه یا مدار کنترل خارجی در پیچه جریان می‌یابد تا هسته الکترومغناطیس را تحریک کند. برای کاربردهای AC، هسته الکترومغناطیسی از آهن نرم چند لایه تشکیل شده است. تا جریان گردابی را کاهش دهد. در کاربردهای DC، جریان گردابی وجود ندارد و هسته از فولاد سخت تشکیل شده است..



( implementation consultation ) `s other