Sale Contactor In qarchak Industrial City

Contactor-1
Contactor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنتاکتورهای کوچک برای کاربردهای عمومی که اندازه کوچک و هزینه ، نگرانی های اصلی است.فاده کننده هستند پیشنهاد می گردد. ابعاد کوچک انعطاف پذیری بالایی برای کاربرد ها، تا بارهای مقاومتی آمپر و بارهای موتوری . کیلو وات، به مشتریان ارائه می دهد. این کنتاکتورها (به طور کلی) گرمای کمتری دارند و برخی از مدل هایی که مصرف کویل پایینی دارند می توانند مستقیما از

به عبارت دیگر با القای ولتاژ در حلقه اتصال کوتاه شده، جریانی از آن خواهد گذشت و این جریان شاری را تولید می کند که با شار اصلی درجه اختلاف فاز دارد و باعث می شود که شار در هسته هیچگاه صفر نشده، در هسته دائما شار وجود داشته باشد و نیروی دائمی در بخش ثابت و متحرک هسته را به هم متصل نگه دارد. ولتاژ تغذیه بوبین متفاوت است. و از تا ۸ ولت ساخته شده است.. در اکثر کشور های صنعتی برای حفاظت بیشتر، تغذیه بوبین کنتاکتور را زیر ولتاژ حفاظت شده ۵ ولت انتخاب می کنند و یا برای تغذیه مدار فرمان، از ترانسفورماتور مجزا کننده است.فاده می کنند.

کنتاکتورها بر اساس جریان و ولتاژ‌ بار، محدوده کنترل ولتاژ و کاربردی که در موارد مختلف دارند، انتخاب می‌شوند. اگر می‌خواهید باز یا بسته بودن کنتاکت‌ها را بررسی کنید، می‌توانید با کمک اهم‌متر این کار را انجام دهید. اهم‌متر را بین کنتاکت‌های ورودی و خروجی متصل کنید، اگر مقدار نشان داده شده بینهایت است.، کنتاکت‌ها بازند و اگر صفر باشد، کنتاکت‌ها بسته‌اند.



( Sale ) `s other