تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است.. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
حرف شما را قبول دارم حتی ایمنترین ماشینها هم سوار باشیم باید احتیاط را حفظ کنیم توی خبرها حتماً خوانده اید که سال قبل در آبان تصادف لکسوس و اسپورتیج باعث مگر سه نفر از دو ماشین شد که یکی از انها ملی پوش تیم واتر پولو بود یا در همین یک ماه اخیر در مورد جیلی که بحث ایمنی آن خیلی تاکید میشود دو تصادف منجر به مرگ گزارش شده است. حرف من اینست که ماشین های وارد شده به ایران عمدتاً با آپشنهای امنیتی کمتری نسبت به نسخه اصلی هستند که روی امنیت آنها تاثیرگذار است. ولی به معنی بی اهمیت بودن بحث طراحی خودرو نیست. همین جیلی در ایران بدون esp وارد میشود یا موارد دیگری که بالا عرض کردم.
رقبای این خودرو در کشورمان باید از این بابت خرسند باشند که شمارگان تولید این خودرو بسیار کم بوده و بیشتر مشتریان ایرانی هم با آن آشنا نیستند! این خودروی کم است.هلاک و نسبتاً باکیفیت چینی، از برخی زوایا و علیالخصوص نمای جلو، از شباهت بسیاری با نسل پیشین تویوتا یاریس بهره میبرد. این مدل، در اوایل سال میلادی به بازار معرفی شد. در همان زمان نیز برخی از وبسایتهای چینی، طراحی این خودرو را بسیار خوب، ابتکاری و اصیل ارزیابی نمودند. در سال میلادی، بدنه
چینی ها در حال پیشرفت در صنعت خودرو هستند و به زودی به کره ای ها خواهند رسید. به هر حال در همین حال حاضر هم حداقل از محصولات کشور خودمان مرغوبتر هستند و شکافی که بین محصولاتی ایرانی و محصولات مرغوب کره و ژاپن و اروپا وجود دارد راهی جز انتخاب چینی ها نداریم.
بنا بر این چین کار بدی نمیکنه، کار بد رو اون کسی میکنه که به جای وارد کردن خودروی با کیفیت چینی، خودروهای بی کیفیتشو میخره و وارد میکنه. البته بازم میگم، کیفیتشون به شدت رو به افزایشه، مگر اینکه خریدار سفارش محصول ارزون بده. اونوقته که کیفیت حذف میشه.