چینی ها در حال پیشرفت در صنعت خودرو هستند و به زودی به کره ای ها خواهند رسید. به هر حال در همین حال حاضر هم حداقل از محصولات کشور خودمان مرغوبتر هستند و شکافی که بین محصولاتی ایرانی و محصولات مرغوب کره و ژاپن و اروپا وجود دارد راهی جز انتخاب چینی ها نداریم.
شرکت گریت وال محصولات پیکاپ خود را با پسوند وینگل (WINGLE) عرضه میکند و عمده آنها نیز در حال حاضر عبارتاند از: WINGLE و WINGLE و نمونه کاملاً جدید WINGLE . نمونه اولیه و یا همان وینگل از شباهتهای بسیاری با ایسوزو D-MAX مدل برخوردار است.. مدلی از وینگل هم که طراحی آن برای بازار اروپا ویرایش شده، در نمای جلوی خود از شباهت بسیاری با محصولات فولکسواگن بهره میبرد. در آغاز تنها نمونه وینگل در ایران عرضه میشد که پس از مدتی جای خود را به وینگل ۵ داد.
دوست عزیز نمیفهمم که پاسخ شما چه ربطی به کامنت من داشت؟ من گفتم همونطور که کره ای ها بخشی از بازار ژاپنی ها رو گرفتن، چینی ها هم یه روزی یه بخشی از بازار کره ای ها و ژاپنی ها رو میگیرن. قطعا روزی خواهد رسید که بین یک چینی، کره ای و ژاپنی هم قیمت، یه عده چینیه رو انتخاب کنن.
رقبای این خودرو در کشورمان باید از این بابت خرسند باشند که شمارگان تولید این خودرو بسیار کم بوده و بیشتر مشتریان ایرانی هم با آن آشنا نیستند! این خودروی کم است.هلاک و نسبتاً باکیفیت چینی، از برخی زوایا و علیالخصوص نمای جلو، از شباهت بسیاری با نسل پیشین تویوتا یاریس بهره میبرد. این مدل، در اوایل سال میلادی به بازار معرفی شد. در همان زمان نیز برخی از وبسایتهای چینی، طراحی این خودرو را بسیار خوب، ابتکاری و اصیل ارزیابی نمودند. در سال میلادی، بدنه
جناب اقای کاویانی ایا حقیقت دارد که موتور خودروی فاو بسترونBF همان موتور مزدا است. یا این فقط شایعه ای برای فروش ان است.؟ ضمنا خواهشی که از شما دارم این است. که در بررسی خودروهای چینی یا دیگر خودروهایی که تازه به بازار ایران عرضه می شوند در مورد قوای محرکه یا دیگر اجزای مشابه انها با خودروهای قبلی موجود در ایران بیشتر اطلاعات بدهید تا در تصمیم گیری برای خرید این خودروها کمکمان بکند چرا که هر چه قدر تعداد یک مارک از خودرو یا اجزای فنی مشابه انها با دیگر خودروها بیشتر باشد هم در خرید وفروش بعدی ان مهم است. هم چند سال بعد از نظر پشتیبانی فنی و در دسترس بودن راحتتر قطعات یدکی برای خریدار خیلی اهمیت دارد.