در مورد گریت وال c باید بگم طراحیش کمی ایراد داره البته نسبت به ماشینهای ایرانی مثل رانا و تیبا خیلی هم طراحیش خوبه گوشه های چراغهای جلوش حالت گرد و نرمی داره اما چراغهای عقبش نوک تیز هستن و داشبورد زیبا و فرمان جذابی نداره اما یه چیزی که میتونه آدمو به سمتش بکشونه سواری بسیار نرم و خوبی داره چون امتحان کردم سواریش از برندهای همخویش خودش مانند لیفان و ام وی ام بهتره و اما نسبت به خودروهای داخلی خیلی بهتره مانند ایران خودرو و سایپا که افتضاح در افتضاح تولید میکنند.
آغاز فروش محصولات گریت وال در اروپا مربوط به سال و در است.رالیا به سال بازمیگردد. گریت وال موتورز در ایران نیزمانند بسیاری دیگر از کشورها نمایندگیهای فروشی دارد که وارد کنندهی خودروهای آن به ایران هستند. نمونههای موجود در ایران که موضوع مقاله ما نیزهستند به این ترتیب است. گریت وال هاوال H، گریت وال هاوال M، گریت وال وینگل و وینگل ، گریت وال ولکس C، هاوال H.
شرکت گریت وال محصولات پیکاپ خود را با پسوند وینگل (WINGLE) عرضه میکند و عمده آنها نیز در حال حاضر عبارتاند از: WINGLE و WINGLE و نمونه کاملاً جدید WINGLE . نمونه اولیه و یا همان وینگل از شباهتهای بسیاری با ایسوزو D-MAX مدل برخوردار است.. مدلی از وینگل هم که طراحی آن برای بازار اروپا ویرایش شده، در نمای جلوی خود از شباهت بسیاری با محصولات فولکسواگن بهره میبرد. در آغاز تنها نمونه وینگل در ایران عرضه میشد که پس از مدتی جای خود را به وینگل ۵ داد.
طبیعتا نمیشه انتظار داشت چینی ها به فکر کیفیت محصولاتشون باشند چرا که سودشون در کیفیت پایینه و از این راه اونها و این دلال های پست بی وجدان کلی سود کثیف به جیب می زنند فقط امیدوارم به بهانه ی پول بیشتر تو این تجارت کثیف چینی ها آدم های کمتری آسیب ببینن! (به نظرم الان بزرگترین دشمن مردم ایران چین و این دلال ها هستند! )
دوست عزیز نمیفهمم که پاسخ شما چه ربطی به کامنت من داشت؟ من گفتم همونطور که کره ای ها بخشی از بازار ژاپنی ها رو گرفتن، چینی ها هم یه روزی یه بخشی از بازار کره ای ها و ژاپنی ها رو میگیرن. قطعا روزی خواهد رسید که بین یک چینی، کره ای و ژاپنی هم قیمت، یه عده چینیه رو انتخاب کنن.