در این روش تمام اجزای اسکلت فولادی در کارگاهی خارج از محل پروژه ساخته شده و رنگ آمیزی می شوند و سپس بعد از حمل و جابجایی به محل پروژه، با پیچ و مهره به محل مورد نظر متصل خواهند شد. اندازه اجزای سازنده اسکلت فلزی بر اساس اندازه وسیله نقلیه ای که قرار است. آن اجزا را به محل نصب تحویل دهد، کنترل می شود.
امروزه است.فاده از هوش مصنوعی و هوش محاسباتی در پیکر بندی بهینه روش های کنترل ارتعاشات لرزه ای در سازه های فولادی به عنوان یک چالش مطرح بوده و بهینه سازی کنترل سازه ها در پژوهش های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.. با توجه به لزوم پیاده سازی برخط روش های نوین در سیستم های کنترل ارتعاشات لرزه ای، توسعه و بهبود روش های هوش محاسباتی از طریق ارائه و کاربرد روش بهینه سازی وال توسعه یافته صورت پذیرفته است.. نتایج این پژوهش ها بیانگر عملکرد مناسب روش بهبود یافته در
در سازه فلزی بسیاری از سازه ها، عموما مقاطع ستونها به صورت قوطی، صلیب یا H شکل هستند و برای تیرها نیز مخصوصا در قاب های خمشی است.فاده از تیرآهن های I شکل تک جوابگو نخواهد بود. به دلیل پیچیده بودن مراحل ساخت و نیاز به دقت بیشتر در عملیات برشکاری، مونتاژ و جوشکاری اسکلت فلزی معمولا در کارخانه ساخته شده و جهت نصب به کارگاه منتقل می شود.
در صورتی که از ساختمان های دارای اسکلت فولادی به خوبی نگهداری شود، این ساختمان ها برای سالهای زیادی قابل است.فاده و بهره برداری هستند. این امر، سبب می گردد تا است.فاده از اسکلت فولادی، است.حکام و دوام بیشتری برای ساختمان به همراه داشته باشد.
سازه فلزی در صورت نیاز، قابلیت تقویت پذیری دارد یعنی اگر به هر دلیلی، همچون اشتباه در انجام محاسبات یا اجرای نادرست اعضا ساختمان اسکلت فلزی، به شکل غلط و ناصحیحی ساخته شود، میتوان سازه فلزی را در حین کار با روشهای موجود تقویت کرد.