سلام به همه ی دوستان من بالغ بر یکساله ولیکس سی دارم نکاتی رو که میگم پرس و جو کنید تا بدونید اولا سواری نرمی داره ثانیا موتور فوق العاده ای داره ثالثا کم مصرفه به معنای واقیعه رابعا مثل ماشین ژاپنیها به این راحتی خراب نمیشه
در مورد گریت وال c باید بگم طراحیش کمی ایراد داره البته نسبت به ماشینهای ایرانی مثل رانا و تیبا خیلی هم طراحیش خوبه گوشه های چراغهای جلوش حالت گرد و نرمی داره اما چراغهای عقبش نوک تیز هستن و داشبورد زیبا و فرمان جذابی نداره اما یه چیزی که میتونه آدمو به سمتش بکشونه سواری بسیار نرم و خوبی داره چون امتحان کردم سواریش از برندهای همخویش خودش مانند لیفان و ام وی ام بهتره و اما نسبت به خودروهای داخلی خیلی بهتره مانند ایران خودرو و سایپا که افتضاح در افتضاح تولید میکنند.
این خودرو مهمترین مدل تولیدی این شرکت بوده و در حال حاضر نیز رتبه پرفروشترین خودروی SUV بازار چین را از آن خود نموده است.. خودروی مذکور در آگوست سال میلادی به بازارهای جهانی معرفی شد. هم اکنون، این مدل با پیشرانههای متفاوتی عرضه میشود که عمدهترین آنها عبارتاند از: لیتری بنزینی، لیتری توربو دیزل،.۵ لیتری بنزینی و توربو و . لیتری بنزینی.
من ساله که وولکس سی دارم خیلی ازش رازیم در طول این سال اکثر مواقع دور موتورو روی ردلاین بردم و تا الان هیچ مشگلی پیدا نکرده که این نشان دهنده ی کیفیت خوبه اونه و از همه مهمتر ترمزهای عالیه اونه من یک تیپ ۵ دارم ترمز های ولکس به تیپ ۵ برتری داره از لحاظ نرمی خودرو اونو میشه با سوناتا yf مقایسه کرد و از لحاظ کیفیت ساخت با ال و مصرف سوخته کمتره ال و به خصوص در مناطق مرطوب که بسیار بسیار کمتره مناطقه خشک مصرف میکنه بر عکس از همه لحاظ ازش راضی بودم خوداروشکر بدونه بزرگ نمایی و من این خودرورا با قیمت /۵ میلیون در اردیبهشت خریداری کردم
طبیعتا نمیشه انتظار داشت چینی ها به فکر کیفیت محصولاتشون باشند چرا که سودشون در کیفیت پایینه و از این راه اونها و این دلال های پست بی وجدان کلی سود کثیف به جیب می زنند فقط امیدوارم به بهانه ی پول بیشتر تو این تجارت کثیف چینی ها آدم های کمتری آسیب ببینن! (به نظرم الان بزرگترین دشمن مردم ایران چین و این دلال ها هستند! )