شرکت گریت وال محصولات پیکاپ خود را با پسوند وینگل (WINGLE) عرضه میکند و عمده آنها نیز در حال حاضر عبارتاند از: WINGLE و WINGLE و نمونه کاملاً جدید WINGLE . نمونه اولیه و یا همان وینگل از شباهتهای بسیاری با ایسوزو D-MAX مدل برخوردار است.. مدلی از وینگل هم که طراحی آن برای بازار اروپا ویرایش شده، در نمای جلوی خود از شباهت بسیاری با محصولات فولکسواگن بهره میبرد. در آغاز تنها نمونه وینگل در ایران عرضه میشد که پس از مدتی جای خود را به وینگل ۵ داد.
چین هرچی که مشتری بخواد رو بهش میده اما تولید کننده داخلی میدونه که مردم ماشین با کیفیت میخوان اما بهشون نمیده. البته بحث دامپینگ رو ممکنه اینجا مطح کنی که من در جوابت میگم اگر خریدارش نباشه، دامپینگ هم اتفاق نمی افته. قانون گذار میتونست جلوی واردات خودروهای چینی رو بگیره
رقبای این خودرو در کشورمان باید از این بابت خرسند باشند که شمارگان تولید این خودرو بسیار کم بوده و بیشتر مشتریان ایرانی هم با آن آشنا نیستند! این خودروی کم است.هلاک و نسبتاً باکیفیت چینی، از برخی زوایا و علیالخصوص نمای جلو، از شباهت بسیاری با نسل پیشین تویوتا یاریس بهره میبرد. این مدل، در اوایل سال میلادی به بازار معرفی شد. در همان زمان نیز برخی از وبسایتهای چینی، طراحی این خودرو را بسیار خوب، ابتکاری و اصیل ارزیابی نمودند. در سال میلادی، بدنه
من ساله که وولکس سی دارم خیلی ازش رازیم در طول این سال اکثر مواقع دور موتورو روی ردلاین بردم و تا الان هیچ مشگلی پیدا نکرده که این نشان دهنده ی کیفیت خوبه اونه و از همه مهمتر ترمزهای عالیه اونه من یک تیپ ۵ دارم ترمز های ولکس به تیپ ۵ برتری داره از لحاظ نرمی خودرو اونو میشه با سوناتا yf مقایسه کرد و از لحاظ کیفیت ساخت با ال و مصرف سوخته کمتره ال و به خصوص در مناطق مرطوب که بسیار بسیار کمتره مناطقه خشک مصرف میکنه بر عکس از همه لحاظ ازش راضی بودم خوداروشکر بدونه بزرگ نمایی و من این خودرورا با قیمت /۵ میلیون در اردیبهشت خریداری کردم
دوست عزیز نمیفهمم که پاسخ شما چه ربطی به کامنت من داشت؟ من گفتم همونطور که کره ای ها بخشی از بازار ژاپنی ها رو گرفتن، چینی ها هم یه روزی یه بخشی از بازار کره ای ها و ژاپنی ها رو میگیرن. قطعا روزی خواهد رسید که بین یک چینی، کره ای و ژاپنی هم قیمت، یه عده چینیه رو انتخاب کنن.