پاندمی اخیر کارمندان را وادار میکند به سرعت با شرایط سازگار شوند و روشهای جدیدی برای بهبود عملکرد خود پیدا کنند و رهبران بیزنسها بیش از گذشته، به پذیرش نوآوریها ادامه خواهند داد. تغییر ساختار محيط کار زمان بر و نیازمند رسیدگی دقیق است.، اما انعطاف پذيری آن براي کارمندان و سودي که در ازاي آن خواهيد ديد ارزش تلاش برای تغییر را دارد.
قابلیت مهم دیگر یک مدل ترکیبی این است. که میتواند امکان جذب است.عدادها را از هر جای دنیا فراهم کند. اگر این رویکرد را در پیش گرفتید، در نظر بگیرید که چگونه میتوانید تجارت را به آنها نزدیک کنید تا در صورت لزوم همکاری حضوری نیز آسانتر شود. Subash Alias مدیر عامل سازمان توسعه اقتصادی دولتی و خصوصی Missouri Partnership، در مقاله اخیر خود گفت: “
یک مدل کار ترکیبی یا هیبرید میتواند برای بسیاری از افراد و شرکتها یک راه حل رضایتبخش باشد. این مدل انعطاف پذیری بیشتری در مورد مکان و نحوه کار به کارمندان ارائه میدهد. یک رویکرد ترکیبی میتواند تعادل بیشتری میان زندگی و کار را برای کارمندان ایجاد کنید، هزینههای دفتر کار را برای رهبران تجاری کاهش دهد و حتی است.عداد بیشتری را به خود جذب میکند و همچنین باعث حفظ کارمندان در شرکت خواهد شد.
یکی از راه هایی که کارمندان قوانین را بپذیرند و رعایت کنند این است. که انجام کار را از هرجایی چه در خانه چه در دفتر یا حتی سفر برای آنها آسانتر کنید. برای مثال آنها باید بتوانند در هر زمان و به راحتی ارتباط خود را با شرکت برقرار کنند و گزاراشات محرمانه را تبادل کنند.
مدیریت یک نیروی کار ترکیبی به مهارت های مختلفی نیاز دارد. به طور کلی تمرکز در یک محیط ترکیبی باید از فرایندها به اهداف تغییر یابد. این مورد در مورد نحوه یا محل کار کارمندان نیست؛ بلکه در مورد کاری است. که انجام می دهند. اگر کارمندان با اهداف مواجه شوند، روند کاری را میپذیرند و به بهترین نحو آن را انجام میدهند. این روش به کارمندان انعطاف پذیری بیشتری در کشف اینکه چگونه محیط هیبریدی روند انجام کارها را بهبود میبخشد، میدهد.