یک مدل کار ترکیبی یا هیبرید میتواند برای بسیاری از افراد و شرکتها یک راه حل رضایتبخش باشد. این مدل انعطاف پذیری بیشتری در مورد مکان و نحوه کار به کارمندان ارائه میدهد. یک رویکرد ترکیبی میتواند تعادل بیشتری میان زندگی و کار را برای کارمندان ایجاد کنید، هزینههای دفتر کار را برای رهبران تجاری کاهش دهد و حتی است.عداد بیشتری را به خود جذب میکند و همچنین باعث حفظ کارمندان در شرکت خواهد شد.
رهبران تصمیمات و چالش های بسیاری برای آماده سازی برای بازگشت به محل کار خود دارند. اشاره به “الزامات شغلی” به عنوان دلیل اصلی کارکنان برای بازگشت به دفتر کار موفق آمیز نخواهد بود. در عوض اگر کارمندان میخواهند بخشی از وقت کاری خود را در دفترکار حضور داشته باشند کارفرمایان باید یک گزاره ارزش محل کار ارائه دهند.
یک رویکرد ترکیبی باید بر انعطاف پذیری تأکید کند. یک سیاست را به عنوان یک محدودیت در نظر نگیرید بلکه به عنوان راهنما در نظر بگیرید که به کارکنان کمک میکند انتظارات و سیاست شرکت را درک کنند. در ابتدا ببینید که کارمندان شما در حال حاضر چگونه کار میکنند، چگونه حس بهتری موقع کار کردن دارند و اینکه ترجیح میدهند در آینده چگونه کار کنند. از این اطلاعات برای آگاهی از مواردی مانند حضور در دفتر و ساعات کار است.فاده کنید.
قابلیت مهم دیگر یک مدل ترکیبی این است. که میتواند امکان جذب است.عدادها را از هر جای دنیا فراهم کند. اگر این رویکرد را در پیش گرفتید، در نظر بگیرید که چگونه میتوانید تجارت را به آنها نزدیک کنید تا در صورت لزوم همکاری حضوری نیز آسانتر شود. Subash Alias مدیر عامل سازمان توسعه اقتصادی دولتی و خصوصی Missouri Partnership، در مقاله اخیر خود گفت: “
یکی از راه هایی که کارمندان قوانین را بپذیرند و رعایت کنند این است. که انجام کار را از هرجایی چه در خانه چه در دفتر یا حتی سفر برای آنها آسانتر کنید. برای مثال آنها باید بتوانند در هر زمان و به راحتی ارتباط خود را با شرکت برقرار کنند و گزاراشات محرمانه را تبادل کنند.