Sale Drive and inverter In Ayene varzan Industrial City

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت پرتو صنعت از سال موفق به طراحی و تولید ” کنترل کننده دور موتور” یا درایوهای دور متغیر VFD گردیده و در طول این مدت درایوهای تولیدی خود را مطابق با آخرین فناوری روز، ارتقاء بخشیده است.. درایوهای تولیدی این شرکت تا رنج توان کیلووات با تکنولوژی Vector Control ، قابل رقابت با محصولات اروپایی بوده به نحوی که مورد است.قبال دیگر کشور ها نیز قرار گرفته و به کشورهایی مانند ترکیه و امارات صادر میگردد. …

ارتقا دانش فنی و توانمندی های علمی همواره مدنظر شرکت موتور کنترل بوده و می باشد ، به گونه ای که با ارایه مشاوره ی فنی و کارشناسی به وسیله کادر تخصصی که در اقسام صنایع کشور پروژه اجرایی داشته اند و برگزاری دوره های آموزشی علمی – تجربی ، توانسته جایگاه خود را در تجارت کالاهای صنعتی و خدمات مرتبط ارتقاء بخشد و رضایت مشتریان گرامی را به دست آورد.

گروه فنی مهندسی تتا صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق شامل طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی، تعمییرات تخصصی الکترونیک صنعتی، مونتاژ تابلو های فرمان و توزیع، تامین تجهیزات اتوماسیون و برق صنعتی به صورت کاملا تخصصی آغاز کرد. تتا صنعت طی سالهای گذشته موفق به دریافت نمایندگی رسمی از برندهای معتبر شرکت های اتوماسیون صنعتی شده. شرکت تتا صنعت محدودیتی در برند ندارد و برند های اصلی ما آ ب ب، زیمنس، اشنایدر، دلتا، آتونیکس، ال اس ، چینت و اینوت invt  میباشد. تتا صنعت با در اختیار داشتن تیم فنی متخصص و مجرب همواره بهترین راه حل را برای صنعت به ارمغان آورده است.. در سال به منظور تسریع در فرایند سفارش گیری و سهولت خرید برای مشتریان گرامی، فروشگاه آنلاین تتاصنعت برای مشتریان عزیز راه اندازی شد.



( Sale ) `s other