implementation consultation Drive and inverter In Bomehen

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت پنتاکس Pentax یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع است.فاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است. که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

کمپانی اینوونس بر پایه تحقیق و توسعه و تولید محصولات اتوماسیون صنعتی با تکنولوژی روز با بالاترین سطح کیفی بنا شده است..درشاخه محصولات اتوماسیون صنعتی اینوونس بزرگترین مرجع تولید درایوهای AC  ( LV/MV ) و سیستم های سرو ، درایو وتابلوهای کنترل یکپارچه آسانسور در کشور چین است..تولیدات کمپانی اینوونس شامل گروه های زیر می باشدAc Drives : ,MotionControl , Automation&Control , Sensors , Renewable energy هم اکنون محصولات کمپانی اینوونس ، در تمامی صنایع کوچک ،متوسط و سنگین و همچنین انرژی های نو در اکثر کشورهای جهان مورد است.فاده قرار گرفته است..

دپارتمان فنی و تعمیرات این مجموعه نیز با سالها تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی انواع درایو ، اینورتر ، سافت است.ارت از توان .KW تا MW ، با دارا بودن تجهیزات تخصصی و کارشناسان فنی مجرب آماده ارائه خدمات مهندسی به شرح ذیل می باشد : - تعمیرات تخصصی سریع...



( implementation consultation ) `s other