implementation consultation Drive and inverter In Charmshahr Industrial City

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کمپانی شنزن انکام الکتریک ، یکی از برترین تولید کننده های اینورترهای فرکانسی در سطح  کشور چین می باشد. هدف انکام الکتریک تولید اینورترهای بهین قیمت با حداکثر کارایی و کاربری آسان جهت است.فاده در تمامی صنایع کوچک و متوسط بوده است.. درحال حاضر برند انکام  با تولید اینورترهای فرکانسی  با بهترین قیمت و کیفیت در بازار کالاهای اتوماسیون صنعتی ایران جایگاه ویژه ای دارد. .

شرکت اشنایدر الکتریک یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است.. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است. اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این شرکت در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت وِیژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه برق صنعتی است.. عمدترین و پر کاربرد ترین محصولات آن در این بخش عبارتند از:اینورتر,کلیداتوماتیک,کنتاکتور,کلید مینیاتوری,رله,منبع تغذیه و&#;

ارتقا دانش فنی و توانمندی های علمی همواره مدنظر شرکت موتور کنترل بوده و می باشد ، به گونه ای که با ارایه مشاوره ی فنی و کارشناسی به وسیله کادر تخصصی که در اقسام صنایع کشور پروژه اجرایی داشته اند و برگزاری دوره های آموزشی علمی – تجربی ، توانسته جایگاه خود را در تجارت کالاهای صنعتی و خدمات مرتبط ارتقاء بخشد و رضایت مشتریان گرامی را به دست آورد.



( implementation consultation ) `s other