Sale Drive and inverter In Dizin

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت تایوانی Delta در سال توسط آقای Bruce Cheng تأسیس گردیده و در عرصه راه حل های الکتریکی از سال تا سال در ردیف اولین و برترینهای روز دنیا بوده است..در سال نیز در میان شرکت در بخش شرکتهای در حال توسعه و پیشرو رتبه اول را در بخش تجهیزات الکترونیکی کسب می کند و به عنوان برند شناخته شده در صنعت جهان مطرح می شود .به واقع شرکت دلتا پیشرو ترین کمپانی در زمینه اتوماسیون صنعتی در آسیا است. که هر روز با خرید کمپانی های دیگر, در حال تبدیل شدن به یک غول چند ملیتی است..

کمپانـی INVT بعنـوان یکـی از بزرگترین سـازندگان اینورتـر (درایو) در قارٔه آسـیا از زمـان تاسـیس در سـال بـر دو حـوزه اتوماسـیون صنعتی و انـرژی الکتریکـی متمرکـز بـوده اسـت و در ایـن راسـتا بیـش از اختـراع ثبـت شـده و مرکـز تحقیـق و توسـعه دارد. این شرکت موفق به دریافت جایزه ملی «شـرکت برتـر تکنولوژیـک» در زمینـه الکترونیک صنعتـی، کنتـرل اتوماتیک و IT شـده اسـت. INVT در حـال حاضـر دارای شـرکت تابعـه، بیـش از کارمنـد، افـزون بـر دفتـر داخلـی و مرکـز خدمـات پـس از فـروش و شعبه خارج از کشور میباشد. محصـولات ایـن شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی، شبکه برق، ترانزیت ریلی و خودروهای برقی اکنون بطور گسترده در بیـش از کشـور دنیـا عرضـه میشـوند.

شرکت فرآیند کنترل صنعت شایا که اختصاراً نام شایا کنترل را برگزیده است. با تکیه بر دانش و تجربیات خود در زمینه طراحی، ساخت، راه اندازی و مشاوره در زمینه سیستمهای اتوماسیون صنعتی و با ارائه ایده های نوین از طریق شرکت در پروژه­های کلید در دست، توانسته نق...



( Sale ) `s other