implementation consultation Drive and inverter In Kharazmi Industrial City

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بازرگانی پیراد، وارد کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی، الکتریکال، هیدرولیک و پنوماتیک از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های دنیا می باشد. پیراد با سالها تجربه در زمینه واردات و تامین تجهیزات صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، فولاد، خودرو سازی، داروسازی، موا...

شرکت پنتاکس Pentax یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع است.فاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است. که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

ارتقا دانش فنی و توانمندی های علمی همواره مدنظر شرکت موتور کنترل بوده و می باشد ، به گونه ای که با ارایه مشاوره ی فنی و کارشناسی به وسیله کادر تخصصی که در اقسام صنایع کشور پروژه اجرایی داشته اند و برگزاری دوره های آموزشی علمی – تجربی ، توانسته جایگاه خود را در تجارت کالاهای صنعتی و خدمات مرتبط ارتقاء بخشد و رضایت مشتریان گرامی را به دست آورد.



( implementation consultation ) `s other