Sale Drive and inverter In Parand

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کمپانـی INVT بعنـوان یکـی از بزرگترین سـازندگان اینورتـر (درایو) در قارٔه آسـیا از زمـان تاسـیس در سـال بـر دو حـوزه اتوماسـیون صنعتی و انـرژی الکتریکـی متمرکـز بـوده اسـت و در ایـن راسـتا بیـش از اختـراع ثبـت شـده و مرکـز تحقیـق و توسـعه دارد. این شرکت موفق به دریافت جایزه ملی «شـرکت برتـر تکنولوژیـک» در زمینـه الکترونیک صنعتـی، کنتـرل اتوماتیک و IT شـده اسـت. INVT در حـال حاضـر دارای شـرکت تابعـه، بیـش از کارمنـد، افـزون بـر دفتـر داخلـی و مرکـز خدمـات پـس از فـروش و شعبه خارج از کشور میباشد. محصـولات ایـن شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی، شبکه برق، ترانزیت ریلی و خودروهای برقی اکنون بطور گسترده در بیـش از کشـور دنیـا عرضـه میشـوند.

شرکت موتور کنترل یکی از پیشروترین شرکت های تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش روز دنیا و بهره‌گیری از نیروی متخصص و شناخت کامل از نیاز صنعتگران تلاشگر ایران اقدام به تامین طیف وسیع و کاملی از کالاهای تجهیزات اتوماسیون صنعتی نموده و با همین هدف اقدام به اخذ نمایندگی فنی و بازرگانی از معتبرترین کمپانی های جهان از ابتدا تا امروز نموده است..

CR کنترل برداری با کارایی بالا VFD (درایو فرکانس متغیر) شامل فناوری پیشرفته کنترل بردار الکتریکی است..گشتاور خروجی بالا با فرکانس کامل، پاسخ سریع، سازگاری بار کامل، دقت کنترل بالا در سرعت و قابلیت اطمینان خوب، همه اینها آن را به یک انتخاب ایده آل برای اینورتر فرکانس با کارایی بالا جهانی تبدیل کرده است. که می تواند نیازهای بالا را در حین عملیات میدانی برآورده کند.



( Sale ) `s other