Sale Drive and inverter In Qarchak

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کمپانی شنزن انکام الکتریک ، یکی از برترین تولید کننده های اینورترهای فرکانسی در سطح  کشور چین می باشد. هدف انکام الکتریک تولید اینورترهای بهین قیمت با حداکثر کارایی و کاربری آسان جهت است.فاده در تمامی صنایع کوچک و متوسط بوده است.. درحال حاضر برند انکام  با تولید اینورترهای فرکانسی  با بهترین قیمت و کیفیت در بازار کالاهای اتوماسیون صنعتی ایران جایگاه ویژه ای دارد. .

CR کنترل برداری با کارایی بالا VFD (درایو فرکانس متغیر) شامل فناوری پیشرفته کنترل بردار الکتریکی است..گشتاور خروجی بالا با فرکانس کامل، پاسخ سریع، سازگاری بار کامل، دقت کنترل بالا در سرعت و قابلیت اطمینان خوب، همه اینها آن را به یک انتخاب ایده آل برای اینورتر فرکانس با کارایی بالا جهانی تبدیل کرده است. که می تواند نیازهای بالا را در حین عملیات میدانی برآورده کند.

شرکت پنتاکس Pentax یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع است.فاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است. که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.



( Sale ) `s other