implementation consultation Drive and inverter In Sahand Industrial City

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت پنتاکس Pentax یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع است.فاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است. که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

شرکت فرآیند کنترل صنعت شایا که اختصاراً نام شایا کنترل را برگزیده است. با تکیه بر دانش و تجربیات خود در زمینه طراحی، ساخت، راه اندازی و مشاوره در زمینه سیستمهای اتوماسیون صنعتی و با ارائه ایده های نوین از طریق شرکت در پروژه­های کلید در دست، توانسته نق...

شرکت موتور کنترل یکی از پیشروترین شرکت های تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش روز دنیا و بهره‌گیری از نیروی متخصص و شناخت کامل از نیاز صنعتگران تلاشگر ایران اقدام به تامین طیف وسیع و کاملی از کالاهای تجهیزات اتوماسیون صنعتی نموده و با همین هدف اقدام به اخذ نمایندگی فنی و بازرگانی از معتبرترین کمپانی های جهان از ابتدا تا امروز نموده است..



( implementation consultation ) `s other