Sale Drive and inverter In qarchak Industrial City

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



CR کنترل برداری با کارایی بالا VFD (درایو فرکانس متغیر) شامل فناوری پیشرفته کنترل بردار الکتریکی است..گشتاور خروجی بالا با فرکانس کامل، پاسخ سریع، سازگاری بار کامل، دقت کنترل بالا در سرعت و قابلیت اطمینان خوب، همه اینها آن را به یک انتخاب ایده آل برای اینورتر فرکانس با کارایی بالا جهانی تبدیل کرده است. که می تواند نیازهای بالا را در حین عملیات میدانی برآورده کند.

شرکت تایوانی Delta در سال توسط آقای Bruce Cheng تأسیس گردیده و در عرصه راه حل های الکتریکی از سال تا سال در ردیف اولین و برترینهای روز دنیا بوده است..در سال نیز در میان شرکت در بخش شرکتهای در حال توسعه و پیشرو رتبه اول را در بخش تجهیزات الکترونیکی کسب می کند و به عنوان برند شناخته شده در صنعت جهان مطرح می شود .به واقع شرکت دلتا پیشرو ترین کمپانی در زمینه اتوماسیون صنعتی در آسیا است. که هر روز با خرید کمپانی های دیگر, در حال تبدیل شدن به یک غول چند ملیتی است..

طراحی ،برنامه نویسی ،عیب یابی انواع PLC تبدیل انواع تابلو برق کنتاکتوری به PLC تعمیر انواع ماشین آلات صنعتی مانیتورینگ صنعتی اینورتر و سافت است.ارتر تعمیر انواع بردهای صنعتی راه اندازی انواع کمپرسور اجرای چاه ارت اجرای برق کارخانجات نص...



( Sale ) `s other