implementation consultation Drive and inverter In qarchak Industrial City

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت تایوانی Delta در سال توسط آقای Bruce Cheng تأسیس گردیده و در عرصه راه حل های الکتریکی از سال تا سال در ردیف اولین و برترینهای روز دنیا بوده است..در سال نیز در میان شرکت در بخش شرکتهای در حال توسعه و پیشرو رتبه اول را در بخش تجهیزات الکترونیکی کسب می کند و به عنوان برند شناخته شده در صنعت جهان مطرح می شود .به واقع شرکت دلتا پیشرو ترین کمپانی در زمینه اتوماسیون صنعتی در آسیا است. که هر روز با خرید کمپانی های دیگر, در حال تبدیل شدن به یک غول چند ملیتی است..

موتورکنترل به خوبی اهمیت سیستم فروش و خدمات پس از فروش را می داند و مشتریان را به عنوان مهمترین شرکای همکاری می داند. شرکت موتور کنترل سیستم مدیریت خدمات فنی جامعی را به صورت داخلی ایجاد کرده و می تواند خدمات پیش فروش و پس از فروش خوبی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

Nietz company Nietz is a manufacturer of high quality industrial automation products and new technologies. One of the main products of the company is inverter or induction motor driver. Applications of inverters include starting different types of motors and pumps, air compressors and.. Different series of Nitz inverters give this choice to the consumer to choose the appropriate series according to his use.



( implementation consultation ) `s other