industrial automation In Payetakht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اتوماسیون صنعتی یا روباتیزه کردن (Industrial Automation) به معنی است.فاده از ابزارهای کنترلی (مثلاً کامپیوتر) به جای انسان است. که به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه‌های تولید به کار گرفته می شود.اتوماسیون به بهره‌گیری از سامانه‌های کنترل (مثل کنترل عددی، کنترل منطقی قابل برنامه ریزی، و دیگر سیستم‌های کنترل صنعتی)، مکانیکی و الکترونیکی به کمک رایانه ها برای پایش (کنترل) خط تولید گفته می‌شود، که در آن هدف، کاهش نیاز به دخالت انسان است..

امروزه شرکت های زیادی هستند که برای افزایش بهره‌وری خود تصمیم گرفته‌اند که از اتوماسیون صنعتی است.فاده کنند و ما به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله ابتدا شما را با چیستی اتوماسیون صنعتی آشنا کنیم و سپس به بیان مزایا آن بپردازیم. ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

یکی دیگر از مباحث مهم و مرتبط با اتوماسیون صنعتی ، مانیتورینگ می باشد . امروزه مانیتورینگ یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع به خصوص صنایع بزرگ می باشد. بسیاری از صنایع بزرگ مانند صنایع پتروشیمی ، صنایع تولید انرژی ، صنایع شیمیایی و &#; بدون است.فاده از سیستم مونیتورینگ مناسب قادر به ادامه کار خود نیستند .



( Sale, implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City