industrial automation In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این نوع اتوماسیون بهترین گزینه برای فرآیند تولید دسته ای است. که حجم تولید آن از متوسط تا زیاد است.. ولی در این اتوماسیون تغییر و تنظیم مجدد سیستم برای محصول جدید یا دنباله ای از عملیات ها کار دشواری است.. زیرا ورود محصول جدید یا تنظیم مجدد عملیات ها نیازمند طی یک عملیات اصلاحی طولانی است.. از نمونه های کاربردی این اتوماسیون می توان به؛ دستگاه های کنترل شمارشی، ماشین کاغذ، ماشین لوله فولادی، روبات های صنعتی و … اشاره کرد.

این اتوماسیون به تولیدکنندگان اجازه می دهد چندین محصول با محدوده های مختلف تولید کنند و از روشی ترکیبی به جای تولید جداگانه بهره ببرند. برخی از نمونه های این سیستم اتوماسیون عبارتند از: وسایل نقلیه خودکار، اتومبیل ها و ماشین چندمنظوره CNC.

امروزه سیستم‌های خودکار داده‌های قابل اعتماد را جمع‌آوری می‌کنند. پایگاه داده یک مجموعه‌ی قابل جستجو را فراهم می‌کند. سپس چه چیزی پیش می‌آید؟ مهندسان با تجهیز و آراستن داده‌های قابل اعتماد فراوان، از این اطلاعات نهایت است.فاده را می‌کنند. در صورت وجود مشکلات در هرجا ، مسئله مشخص می‌شود. نه فقط تغییر در جستجوی &#;بهبود مستمر&#; ، تغییرات را با اطلاعات بهتر ایجاد می‌کند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City