industrial automation In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اندازه‌گیرها در واقع چشم و گوش سیستم‌های اتوماسیون صنعتی محسوب می‌شوند و با گزارش مقادیر فرایندی ،سیستم کنترل کننده را از وضعیت موجود در فرایند آگاه ساخته و در نتیجه کنترل کننده فرمان مورد نیاز را به محرک جهت بهبود کنترل فرایند و رسیدن به نقطه تنظیم شده مورد نظر ارسال می‌نماید. هر دستگاه اندازه‌گیری شامل سه جزء اساسی سنسور، ترانسدیوسر و ترانسمیتر می‌باشد.

یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه شرکت ژاپنی FANUC می باشد، FANUC در سال کارخانه چراغ خاموش خود را جهت تولید PLC راه اندازی کرده است.، این کارخانه بدون نیاز به سوپروایزر و به صورت ساعته در حال تولید PLC می باشد. در این کارخانه نه تنها لامپی وجود ندارد، بلکه دستگاه های خنک کننده و گرم کننده (مطبوع ساز هوا) را نیز خاموش است.

PLC از جمله کنترلرهای قوی و دقیقی است. که به طور گسترده در صنعت مورد است.فاده قرار می گیرد. PLC قادر است. تا فرمان‌های کنترلی را بر اساس ورودی‌ای که از سنسورها می‌گیرد ارسال کند. PLC شامل ماژول‌های مختلفی از جمله CPU، I/O دیجیتال، I/O آنالوگ و ماژول‌های ارتباطی است.. PLC این قابلیت را دارد که توسط کاربر برنامه‌ریزی شده و اعمال خواسته شده را مطابق انتظار انجام دهد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran