industrial automation In West of Tehran ( Sale, implementation consultation )

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اتوماسیون در اصطلاح Industrial Automation در زبان یونان باستان به معنی خود فرمان است.. رباتیزه کردن یا اتوماسیون صنعتی(Industrial Automation) به معنی است.فاده از ابزارهای کنترلی (مثلاً کامپیوتر) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های تولید است.. در حیطه صنعتی سازی اتوماسیون قدم بعدی مکانیزه سازی است.. به این شکل که مکانیزه سازی، ماشین را جایگزین نیروی فیزیکی انسان می کند.

محرک‌ها ادواتی هستند که سیگنال خروجی را از قسمت کنترل کننده گرفته و متناسب با این سیگنال‌ها عمل می‌کنند. از عمده ادوات خروجی می‌توان به شیرهای کنترل و الکتروموتورها اشاره کرد. این ادوات با عملکرد خود باعث کنترل پارامترهای اندازه‌گیری شده در مقدار مطلوب و مورد نظر می‌شوند.

امروزه کاربرد اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در صنایع و پروسه های مختلف صنعتی به وفور به چشم می خورد. کنترل پروسه و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنایعی همچون نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، صنایع خودرو سازی و غیره بکار می آید نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند. پیشرفتهای تکنیکی اخیر در کنترل فرایند و اندازه گیری پارامترهای مختلف صنعتی از قبیل فشار ، دما ، جریان و غیره باعث افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید گردیده است. .



( Sale, implementation consultation ) `s other In West of Tehran