Stabilizer In Andisheh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مثال را کنار می‌گذاریم و مساله را به صورت عمومی مطرح می‌کنیم. جهت مصارف خانگی، به طور کلی بازه‌ی VA الی kVA برای است.ابلایزرها معرفی می‌شود. یعنی اگر به قصد خرید است.ابلایزر stabilizer به بازار رفتید، سعی کنید است.ابلایزر یا ترانسی که انتخاب می‌کنید، مشخصاتی در همان بازه داشته باشد. اما در زمینه‌ی صنعتی متاسفانه نمی‌شود یک بازه‌ی مشخص ارائه کنیم، به این دلیل که طیف گسترده‌ی ابزارآلات کارگاهی این امکان را از ما سلب می‌کنند.

مطابق با مطالب گفته شده، است.ابلایزر در واقع برق ورودی دارای نوسان را دریافت و با جبران کردن به وسیله تضعیف و تقویت ولتاژ، آن را رگوله می کند. اما این ولتاژ برق تثبیت شده تقریبا در اکثر مشاغل و صنایع مورد است.فاده می‌باشد. اگر این کاربردها را دسته بندی کنیم اول حساس‌ترین کاربردهای است.ابلایزر مثل مصارف پزشکی آزمایشگاهی و یا دستگاه‌های گران قیمت اشاره می‌کنیم.

همچنین در این محافظ ها یک مدار تاخیر قرار داده شده تا جریان برق را پس از مدت مشخصی مجددا وصل کند. که این عملکرد در واقع بسیار ابتدایی بوده و این سیستم هر چند برای دستگاه شما لازم است. اما در شرایطی که منطقه شما با مشکل نوسان برق مواجه است. به هیچ عنوان برای آن کافی نیست.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Andisheh Industrial City