Stabilizer In Chahrdangeh ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت راد الکتريک به عنوان يکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، فعالیت خود را از سال آغاز نموده و هم اکنون با داشتن نمایندگی های انحصاری از کمپانی های معتبر اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از شرکت‎های پیشرو در زمینه های برق و الکترونیک صنعتی می باشد.

اگر بخواهیم بدانیم اولین معیار برای خرید یک است.ابلایزر چیست باید به نوع تکفاز یا سه فاز بودن آن توجه داشته باشیم. در مصارف صنعتی با دستگاه‌هایی قوی، فشار جریان بار بیشتر و معمولا حاشیه شهر از است.ابلایزر سه فاز، و در واحدهای مسکونی – اداری، از است.ابلایزرهای تک فاز است.فاده می‌شود. مراکز تجاری نیز با توجه به نوع جریان و تعداد فازها، ممکن است. تک فاز یا سه فاز باشند که خیلی راحت قابل تشخیص است.. بدین گونه است. که است.ابلایزرهای تک فاز و سه فاز در نوع عملکردشان تفاوتی ندارند و فقط در تعداد فازها برای هر نوع برق به دو دسته تقسیم می‌شوند.

ساختار درونی این نوع از است.ابلایزرها را در تصاویری که مربوط به مدار ها بود به صورت ساده سازی شده و شماتیک نمایش دادیم. این دست از است.ابلایزرها مخصوص کاربری های خانگی هستند و در مقیاس مشخص به کار گرفته می شوند ( البته در سطح تجاری هم نماینده هایی دارند).



( Sale, implementation consultation ) `s other In Chahrdangeh