Stabilizer In Firozkooh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام روز بخیر، به این خاطر که تمامی است.ابلایزرهای موجود در بازار، ولتاژ ورودی مشخصی را جهت تثبیت تحت پوشش قرار میدهند که هرچه قدر محدوده ولتاژ ورودی یک است.ابلایزر وسیع تر باشد آن است.ابلایزر گرانتر است.. جهت خرید است.ابلایزر تک فاز با ولتاژ ورودی است.اندارد از ولت الی ولت و سه فاز الی ولت می باشد . که اگر دقت کرده باشید حتی ولتاژ ورودی بالاتر را کاهش می دهد و همینطور ولتاژ ورودی پایین تر را افزایش می دهد تا حدی که خروجی است.ابلایزر تکفاز به ولت و فاز به ولت برسد.

به صورت عمومی می توان گفت که هر وسیله ی برقی متناسب با یک طیف مخصوص دریافت برق یا الکتریسیته طراحی و تولید شده است.. همچنین، بسته به حساسیت مکانی که آن وسیله به کار گرفته می شود، یک تلورانس (نوسان) مشخص رای عملکرد بی مشکل وسایل مختلف در نظر گرفته می شود. بعضی تا و بعضی دیگر تا درصد تلورانس نسبت به دریافتی کل را تحمل می کنند.

همان‌طور که در بالا گفته شد، است.ابلایزرها جریان برق را در صورتی که پایین باشد تقویت و جریان بالا را تعدیل می‌کنند تا جریان دریافتی دستگاه برقی، همانی باشد که باید. به این روند اصطلاحا boost و buck کردن گفته می‌شود که هم به روش دستی و هم خودکار قابل انجام است.. زمانی که جریان برق افت دارد، است.ابلایزر جریان را boost می‌کند و در زمانی که بیش از اندازه جریان وارد دستگاه می‌شود، عملیات buck صورت می‌گیرد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh Industrial City