Stabilizer In Malard ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به صورت عمومی می توان گفت که هر وسیله ی برقی متناسب با یک طیف مخصوص دریافت برق یا الکتریسیته طراحی و تولید شده است.. همچنین، بسته به حساسیت مکانی که آن وسیله به کار گرفته می شود، یک تلورانس (نوسان) مشخص رای عملکرد بی مشکل وسایل مختلف در نظر گرفته می شود. بعضی تا و بعضی دیگر تا درصد تلورانس نسبت به دریافتی کل را تحمل می کنند.

استابلایزرهای سروو می توانند در مصارف صنعتی و برق سه فاز هم به کار گرفته شوند. در واقع اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، است.ابلایزرهای سروو تقریبا در هر کاربری امکان انجام وظیفه دارند. تنها ذکر این نکته ضروری است. که تاکید کنیم، است.ابلایزرهای سروو وقتی برای مصارف شهری و خانگی تولید می شوند از دو ترانس در ساختار خود بهره می برند و در نمونه های صنعتی و سه فاز، این تعداد به سه می رسد. و حتی در نمونه های قدرتمند، همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، است.ابلایزر از سه موتور سروو بهره می برد و هر کدام از موتور ها خود دو

ساختار درونی این نوع از است.ابلایزرها را در تصاویری که مربوط به مدار ها بود به صورت ساده سازی شده و شماتیک نمایش دادیم. این دست از است.ابلایزرها مخصوص کاربری های خانگی هستند و در مقیاس مشخص به کار گرفته می شوند ( البته در سطح تجاری هم نماینده هایی دارند).



( Sale, implementation consultation ) `s other In Malard