Stabilizer In Parand ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




وقتی درباره ی سیستم دستی یا مکانیکی صحبت می کنیم، منظورمان این نیست که یک نفر باید پشت است.ابلایزر بایستد و دستور دهد که الان جریان بالا است.، نسبت به کاهش اقدام کن و بالعکس. بلکه موضوع و سخن، وجود یک کنترل کننده ی جریان است. که نسبت به عدد معرفی شده، ولتاژ را اندازه گیری می کند و اگر جریان ورودی بالا یا پایین باشد، رله ها را در محل مناسب قرار داده و جریان را آن طور که باید، مدیریت می سازد.

حالا هر زمانی که microprocessor مثلا تشخصیص دهد که جریان پایین تر از حد مورد نیاز است.، پیام یا PWM خود را به IGBT converter  می فرستد و در نهایت، ولتاژ مورد نیاز ساخته و پرداخته می شود. حالا بر عکس این روند و جریان هم ممکن است.. یعنی اگر تشخیص داده شود که ولتاژ بیشتر از حد نیاز است.، پیامی مشابه به IGBT فرستاده می شود و آن چه که باید رخ دهد، به وقوع می پیوندد. با توجه به روند معرفی است.ابلایزرها تا به این جا به احتمال زیاد با ما هم نظر خواهید بود که نمونه های است.اتیکی قدرتمند ترین محافظ های جریان هستند. سایز فشرده، سرعت عمل فوق العاده بالا، قدرت و دقت بی نظیر در کنترل و مدیریت جریان و بهره وری و دوام بالا، ویژگی های مهم است.ابلایزرهای است.اتیکی هستند.

اگر بخواهیم بدانیم اولین معیار برای خرید یک است.ابلایزر چیست باید به نوع تکفاز یا سه فاز بودن آن توجه داشته باشیم. در مصارف صنعتی با دستگاه‌هایی قوی، فشار جریان بار بیشتر و معمولا حاشیه شهر از است.ابلایزر سه فاز، و در واحدهای مسکونی – اداری، از است.ابلایزرهای تک فاز است.فاده می‌شود. مراکز تجاری نیز با توجه به نوع جریان و تعداد فازها، ممکن است. تک فاز یا سه فاز باشند که خیلی راحت قابل تشخیص است.. بدین گونه است. که است.ابلایزرهای تک فاز و سه فاز در نوع عملکردشان تفاوتی ندارند و فقط در تعداد فازها برای هر نوع برق به دو دسته تقسیم می‌شوند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Parand