Stabilizer In Payetakht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ظرفیت مدیریت است.ابلایزرهای رله ای به طور معمول حدود الی درصد جریان ورودی است.. این عملیات را با دقتی الی درصدی انجام می دهند. یعنی اگر جریان ورودی نسبت به چیزی که باید باشد تا پانزده درصد تلورانس یا نوسان داشته باشد، رساندن آن به مصرف کننده‌ی جریان، با دقتی بین تا درصد امکان پذیر خواهد بود.

استابلایزرهای سروو می‌توانند در مصارف صنعتی و برق سه فاز هم است.فاده شوند. اگر بخواهیم دقیق‌تر بیان کنیم، است.ابلایزرهای سروو تقریبا در هر گونه کاربری امکان است.فاده دارند. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است. که، است.ابلایزرهای سروو وقتی برای مصارف شهری و خانگی تولید می‌شوند از دو ترانس در ساختار خود است.فاده می‌کنند.

بسیار خب، اگر بخواهیم بحث را کمی فنی و تخصصی تر پیش ببریم، باید بگوییم ماهیت جریانِ برق پشت پریزهای ما، نوسان دارد و به صورت پیوسته و مداوم بالا و پایین می رود. کار یک است.ابلایزر این است. که در جریان برق شهری، بسته به نیاز شما و مشخصات وسیله ای که در اختیار دارید، جریان را روی ولتاژ یا نگاه دارد و همین کار را برای برق های صنعتی یا سه فاز در گستره ی یا ولت مدیریت کند ( دقیقا یا و هر عدد مورد نیاز دیگری).



( Sale, implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City