Stabilizer In Pishva ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یک دستگاه لیزر آزمایشگاهی یا حتی تجهیزاتی مثل MRI یا CT-Scan در بیمارستان‌ها، وسایل بسیار حساس، ارزشمند و گران قیمتی هستند. چنانچه به دلیل نوسان ولتاژ از کار بیوفتند، علاوه بر آسیب مالی بالایی که متحمل می‌شوند، می‌‌توانند مدت‌ها واحد مربوط به خود را از خدمت رسانی محروم نمایند. به همین خاطر است.فاده از

حالا هر زمانی که microprocessor مثلا تشخصیص دهد که جریان پایین تر از حد مورد نیاز است.، پیام یا PWM خود را به IGBT converter  می فرستد و در نهایت، ولتاژ مورد نیاز ساخته و پرداخته می شود. حالا بر عکس این روند و جریان هم ممکن است.. یعنی اگر تشخیص داده شود که ولتاژ بیشتر از حد نیاز است.، پیامی مشابه به IGBT فرستاده می شود و آن چه که باید رخ دهد، به وقوع می پیوندد. با توجه به روند معرفی است.ابلایزرها تا به این جا به احتمال زیاد با ما هم نظر خواهید بود که نمونه های است.اتیکی قدرتمند ترین محافظ های جریان هستند. سایز فشرده، سرعت عمل فوق العاده بالا، قدرت و دقت بی نظیر در کنترل و مدیریت جریان و بهره وری و دوام بالا، ویژگی های مهم است.ابلایزرهای است.اتیکی هستند.

زمانی که صحبت از سیستم دستی یا مکانیکی است.، مقصود این نیست که یک نفر باید پشت است.ابلایزرstabilizer بایستد. و فرمان صادر کند که الان جریان برق بالا است.، پس نسبت به کاهش آن اقدام کن و یا بالعکس. موضوع، وجود یک کنترلر برای جریان است. که نسبت به عدد تعریف شده، ولتاژ را اندازه‌گیری می‌کند. در صورتی که جریان ورودی بالا یا پایین باشد، رله ها را در محل مناسب قرار می‌دهد و جریان برق را آن طور که لازم است.، مدیریت می‌کند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva