Stabilizer In RobatKarim ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ممکن است. بسیاری از مشتریان است.ابلایزر برق، است.ابلایزر برای خانه و محفاظت از لوازم برقی منزل بخواهند. افزون بر این نوعی از این دستگاه‌ها را می‌توان بر سر راه برق منزل تعبیه کرد تا تمام تجهیزات برقی خانه، رگوله و تثبیت ولتاژ شوند. نوع دیگری از stabilizer هم موجود هستند که می‌توانند صرفا دستگاه‌های خاصی را تحت تاثیر قرار دهند.

استابیلایزر (stabilizer) در زمان افت یا افزایش ولتاژ برق شهر از میزان ولت، ولتاژ برق را اصلاح می‌کند و آن را به سطح ولت تنظیم می کند. همینطور از لوازم برقی بدون قطع برق حافظت می‌کند. تنها زمانی است.ابیلایزر (stabilizer) برق خروجی را قطع می‌کند که ولتاژ از حد مجاز ولتاژ حداقلی و یا ولتاژ حداکثری دستگاه پایین‌تر یا بالاتر رود.

استابلایزرها این کار را با قرار دادن یک ترانس در مسیر جریان ورودی انجام می‌دهند. است.ابلایزرهای رله ای به صورت دستی یعنی غیر هوشمند و مکانیکی هم عمل می‌کنند در حالی که است.ابلایزرهای سروو، دارای ترانس خودکارهستند. در نتیجه قبل از این که بحث را تخصصی‌تر پیش ببریم باید بگوییم، است.ابلایزرها در واقع کار کاهش یا افزایش ولتاژ برق را با است.فاده از یک یا چندین ترانس در مدار الکتریکی خود انجام می‌دهند. عملکرد است.ابلایزر ها  به دو فاکتور بستگی دارد. فاکتور اول اینکه ترانسی که است.فاده می‌شود چه ویژگی‌هایی داشته باشد. دوم اینکه ترانس مورد نظر، به چه صورت در مدار محافظ ولتاژ ما است.قرار یابد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In RobatKarim